Road Crew
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PortalPortal  HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 En krönika om plats

Go down 
4 posters
AuthorMessage
RC|Samadhir
Gris...
RC|Samadhir


Posts : 3
Join date : 2008-05-01
Age : 36
Location : Linghem, Östergötland, Sverige

Klasser
Klass #1: Scout
Klass #2: Medic
Klass #3:

En krönika om plats Empty
PostSubject: En krönika om plats   En krönika om plats Icon_minitimeFri May 09, 2008 3:26 pm

På Onlinegamer har Stefan Lundmark med hjälp av Sommie och vår egen RobbaZ!!! skrivit en liten krönika om olika komiska kategorier man kan dela in klanspelare i.

http://www.onlinegamer.se/2008/05/08/en-kronika-om-plats/

Självklart känner man igen flera sådana personer i vår egen klan. Jag kan med glädje säga att jag känner igen flera Driftkuckus, såna som spelar för att ha kul och omgås med kompisar, som har en distans till sina egna förmågor och är schyssta och trevliga. Analytikern? Ja, de har vi en hel del av också. Tänker främst på Iller och Psyphil som lägger upp långa föredrag och artiklar om korrekt spelande och taktik på forumen som jag aldrig läser, som den lata dumbommen jag är. Matchfixaren... Keng, jag hoppas att vi inte ger dig alltför mycket skit när du hittar alltför bra motstånd Embarassed . Jag tror faktiskt att vi har någon Gnällspik i klanen; "VA FAN DOG HAN INTE FÖR?! 2 CRIT-ROCKETS MITT I NYLLET OCH ÄNDÅ DOG HAN INTE!", men jag kan inte komma på exakt vem just nu. Jag kan inte känna igen någon direkt Regelfanatiker i klanen och det är jag glad för.

Jag såg förresten på kommentarerna att Psyphil ansåg att jag var en Motormun och en Ordfumlare! Evil or Very Mad Låt mig säga så här Psyphil: Dig healar jag inte de närmaste klanmatcherna...
Back to top Go down
RC|RobbaZ
Skillad Gris
RC|RobbaZ


Posts : 91
Join date : 2008-04-28
Location : Bakom dej

Klasser
Klass #1: Soldier
Klass #2: Heavy
Klass #3:

En krönika om plats Empty
PostSubject: Re: En krönika om plats   En krönika om plats Icon_minitimeFri May 09, 2008 9:32 pm

RC|Samadhir wrote:
Jag såg förresten på kommentarerna att Psyphil ansåg att jag var en Motormun och en Ordfumlare! Evil or Very Mad Låt mig säga så här Psyphil: Dig healar jag inte de närmaste klanmatcherna...
lol!


Som du säger har vi ingen direkt Regelfanatiker i klanen, däremot var det riktigt nära att jag stämplade några som det innan/under mathen mot N2O...
Back to top Go down
http://robbaz.se
RC|Iller
Vanlig Gris



Posts : 48
Join date : 2008-05-01

Klasser
Klass #1: Soldier
Klass #2:
Klass #3:

En krönika om plats Empty
PostSubject: Re: En krönika om plats   En krönika om plats Icon_minitimeFri May 09, 2008 10:17 pm

Jag är inte regelfanatiker i allmänhet, men under N2O matchen så tycker jg att det bara var riktigt dålig stil av dem att säga att vi kör på utan att bry oss om den där tiden och sedan när den var sluta säga att de vann...
Pga av att vi trodde att andra regler gällde la vi upp vår taktik efter dem och brydde oss inte att första tiden höll på att ta slut.

Det där är helt jämförbart med att cappa medan det inte är live och efteråt säga att "jo, det var visst live". Totalt oseriöst.
Efter det tar jag inte den där ligan eller N2O på något större allvar. Man kan ju köra vidare för skojs skull ändå dock.

Gnällspik tror jag inte heller vi har någon direkt.
Har en polare som passar perfekt in på den dock, oavsett vilket spel det gäller.
Efter 5 min fylls chatten med meddelanden som "????????????" "Are medics immortal on this server ???" och så vidare.. :-)

Jag är annars analytikern, Gud och Rage-quittaren där i listan.
Analyserar allt i minsta detalj och blir snabbt sur och börjar klaga på andra i laget.
Back to top Go down
Swiifty
Gris...



Posts : 6
Join date : 2008-05-02

Klasser
Klass #1: Scout
Klass #2: Sniper
Klass #3: Spy

En krönika om plats Empty
PostSubject: Re: En krönika om plats   En krönika om plats Icon_minitimeMon May 12, 2008 3:12 pm

Nice artikel och riktigt roligt att den stämmer så väldans bra! Känner själv igen mig i ett flertal roller, bl a ordfumlaren, ehh han kommer från vänster, elr nej från höger från din sida etc. :p
Back to top Go down
Sponsored content





En krönika om plats Empty
PostSubject: Re: En krönika om plats   En krönika om plats Icon_minitime

Back to top Go down
 
En krönika om plats
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Road Crew :: Allmänt :: Allmänt prat om TF2-
Jump to: