På Onlinegamer har Stefan Lundmark med hjälp av Sommie och vår egen
RobbaZ!!! skrivit en liten krönika om olika komiska kategorier man kan dela in klanspelare i.
http://www.onlinegamer.se/2008/05/08/en-kronika-om-plats/
Självklart känner man igen flera sådana personer i vår egen klan. Jag kan med glädje säga att jag känner igen flera Driftkuckus, såna som spelar för att ha kul och omgås med kompisar, som har en distans till sina egna förmågor och är schyssta och trevliga. Analytikern? Ja, de har vi en hel del av också. Tänker främst på Iller och Psyphil som lägger upp långa föredrag och artiklar om korrekt spelande och taktik på forumen som jag aldrig läser, som den lata dumbommen jag är. Matchfixaren... Keng, jag hoppas att vi inte ger dig alltför mycket skit när du hittar alltför bra motstånd
. Jag tror faktiskt att vi har någon Gnällspik i klanen; "VA FAN DOG HAN INTE FÖR?! 2 CRIT-ROCKETS MITT I NYLLET OCH ÄNDÅ DOG HAN INTE!", men jag kan inte komma på exakt vem just nu. Jag kan inte känna igen någon direkt Regelfanatiker i klanen och det är jag glad för.
Jag såg förresten på kommentarerna att Psyphil ansåg att jag var en Motormun och en Ordfumlare!
Låt mig säga så här Psyphil: Dig healar jag inte de närmaste klanmatcherna...