Road Crew
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PortalPortal  HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Alla achievements fixade!!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
RC|Cocoball
Gris...
RC|Cocoball


Posts : 1
Join date : 2008-05-01

Klasser
Klass #1: Scout
Klass #2:
Klass #3:

Alla achievements fixade!! Empty
PostSubject: Alla achievements fixade!!   Alla achievements fixade!! Icon_minitimeFri May 02, 2008 11:31 pm

Öppnade nyss mailen och märker detta - ett brev från Valve, någon som jobbar där som heter Robin:

Hi.Yesterday, we reset your Medic achievements because we mistakenly believed you had hacked around the system to get them. Today we discovered a bug in our code that resulted in you being incorrectly flagged as cheating. As a result, I'm emailing you to apologize for our error, and to let you know that we've decided to award you the full set of Medic achievements.Have fun with the Ubersaw,Robin Walker.



Dom trodde alltså jag cheatat och raderade mina achievements som vi satt å fixade tillsammans förut. Nu vill dom gottgöra det för att dom tog mig för en hacker så jag fått alla gratis cheers snacka om lucky eller vad? Very Happy

TIME TO UBERSAAW !!! Twisted Evil
pig pig pig
Back to top Go down
sandman
Vanlig Gris
sandman


Posts : 22
Join date : 2008-04-30

Klasser
Klass #1: Medic
Klass #2: Demoman
Klass #3: Pyro

Alla achievements fixade!! Empty
PostSubject: Re: Alla achievements fixade!!   Alla achievements fixade!! Icon_minitimeSat May 03, 2008 1:29 am

... vilken tur du har .. jag vill också ha vapnena.. har inte en ända av dem än så länge
Back to top Go down
Hodell
Gris...



Posts : 3
Join date : 2008-05-06

Alla achievements fixade!! Empty
PostSubject: Re: Alla achievements fixade!!   Alla achievements fixade!! Icon_minitimeSat May 10, 2008 7:25 pm

Gah, lyckost säger jag bara
Back to top Go down
RC|RobbaZ
Skillad Gris
RC|RobbaZ


Posts : 91
Join date : 2008-04-28
Location : Bakom dej

Klasser
Klass #1: Soldier
Klass #2: Heavy
Klass #3:

Alla achievements fixade!! Empty
PostSubject: Re: Alla achievements fixade!!   Alla achievements fixade!! Icon_minitimeSat May 10, 2008 8:13 pm

Har alla oxå, har inte fått dom av Valve heller... Har däremot grindat som faan Very Happy
Back to top Go down
http://robbaz.se
sandman
Vanlig Gris
sandman


Posts : 22
Join date : 2008-04-30

Klasser
Klass #1: Medic
Klass #2: Demoman
Klass #3: Pyro

Alla achievements fixade!! Empty
PostSubject: Re: Alla achievements fixade!!   Alla achievements fixade!! Icon_minitimeSat May 10, 2008 9:54 pm

har typ 10 st kvar
Back to top Go down
Sponsored content





Alla achievements fixade!! Empty
PostSubject: Re: Alla achievements fixade!!   Alla achievements fixade!! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Alla achievements fixade!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Road Crew :: Allmänt :: Allmänt prat om TF2-
Jump to: