Road Crew
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PortalPortal  HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 SpNiz - Ansökan

Go down 
4 posters
AuthorMessage
SpNiz
Gris...



Posts : 2
Join date : 2008-06-09

SpNiz - Ansökan Empty
PostSubject: SpNiz - Ansökan   SpNiz - Ansökan Icon_minitimeMon Jun 09, 2008 12:25 am

1. Vilken klass spelar du med?

Just nu är det Demoman, Soldier eller Pyro som gäller, men Demoman är jag mest advancerad med.

2. Hur länge har du spelat?

Slutet av april 2008.

3. Ålder, Helst över 16, eller så kollar vi din mognad/skill

Jag är 16 år, född den 27 augusti 1991!

Annat:

Eftersom jag inte spelat så länge har det inte varit några klaner inom just Team Fortress 2. Jag har spelat CS och andra FPS seriöst i många år men det är TF 2 som gäller just nu, sen kan jag nog säga att jag är en medelklass spelare men blir bättre och bättre snabbt.

Vill ni ha tag på mig så är mitt steamID "SpNiz"
Back to top Go down
RC|Keng
Skillad Gris
RC|Keng


Posts : 55
Join date : 2008-04-28

Klasser
Klass #1: Demoman
Klass #2: Scout
Klass #3: Medic

SpNiz - Ansökan Empty
PostSubject: Re: SpNiz - Ansökan   SpNiz - Ansökan Icon_minitimeMon Jun 09, 2008 1:26 am

jadu, RobbaZ? Smile

Inte direkt jag som har hand om rekryteringsdelen längre så jag vet inte direkt, men är du skillad som demo så skulle jag vilja se vilken nivå du ligger på, vi får väl spela lite pcw med dig Smile

Addar dig på steam Smile

Edit: vi håller på att ändrar om i klanen så vi får se vad som händer.
Back to top Go down
SpNiz
Gris...



Posts : 2
Join date : 2008-06-09

SpNiz - Ansökan Empty
PostSubject: Re: SpNiz - Ansökan   SpNiz - Ansökan Icon_minitimeMon Jun 09, 2008 1:45 am

Jag glömde också säga att jag använder mIRC och mick, Ventrilo 2.1.x - 3.x version, samt Teamspeak 1 & 2.

Jag har accepterat din friend invite och jag hoppas att det kan bli något av senare nu i veckan Smile
Back to top Go down
RC|Psyphil
Bästa gris
RC|Psyphil


Posts : 46
Join date : 2008-04-28
Age : 31

Klasser
Klass #1: Demoman
Klass #2: Spy
Klass #3: Medic

SpNiz - Ansökan Empty
PostSubject: Re: SpNiz - Ansökan   SpNiz - Ansökan Icon_minitimeMon Jun 09, 2008 8:42 am

va trevligt med en ansökan Very Happy det va lite tomt i detta forumet innan så att säga...
Back to top Go down
https://roadcrew.forumotion.com
RC|Iller
Vanlig Gris



Posts : 48
Join date : 2008-05-01

Klasser
Klass #1: Soldier
Klass #2:
Klass #3:

SpNiz - Ansökan Empty
PostSubject: Re: SpNiz - Ansökan   SpNiz - Ansökan Icon_minitimeTue Jun 10, 2008 9:32 am

Låter trevligt !
Under sommaren kommer vi antagligen inte att vara sådär superaktiva, men det lär alltid finnas några från klanen online. Och i höst blir det allvar igen !
Back to top Go down
Sponsored content





SpNiz - Ansökan Empty
PostSubject: Re: SpNiz - Ansökan   SpNiz - Ansökan Icon_minitime

Back to top Go down
 
SpNiz - Ansökan
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Road Crew :: Road Crew :: Rekrytering-
Jump to: